20:46 Конспект уроку з алгебри " Застосування інтеграла до обчислення площ плоских фігур. " | |
Тема уроку: Застосування інтеграла до обчислення площ плоских фігур. розвивати пізнавальний інтерес учнів; сприяти виробленню умінь Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Методи навчання, прийоми:___________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Основні терміни і поняття:______________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________ Міжпредметні зв'язки:_________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________ Наочність:___роздатковий матеріал, презентація,___________________ Технічні засоби навчання:___мультимедійна система_______________
Хід уроку
І. Організаційний момент. ІІ. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Мотивація навчання. На попередніх уроках ми вчилися обчислювати визначений інтеграл. А де можна використовувати дані знання? (слайди 2 – 9)
Наша мета сьогодні –знаходження площі криволінійної трапеції за допомогою визначеного інтеграла.
ІV. Актуалізація опорних знань учнів.
VI . Осмислення нових знань. Даю означення криволінійної трапеції. (слайд 10) Наводжу приклади криволінійних трапецій. (слайд 11) Теорема. Якщо f-неперервна і невід’ємна на [а, в] функція, а F-її первісна на цьому відрізку, то площа S відповідної криволінійної трапеції дорівнює приросту первісної на відрізку [а, в], тобто S=F(b)-F(a). (слайд 12) V. Закріплення нового матеріалу. Розв’язуємо разом.
а) у = х2, х = 0, х = 2, у = 0; б) у = sinx, х = 0, х = , у = 0. Такі приклади вам треба буде розв’язувати при виконанні завдань ДПА та ЗНО (слайд 13) Але на практиці часто доводиться обчислювати площі фігур, які не є криволінійними трапеціями. Якщо треба обчислювати площу фігури, обмеженої декількома лініями, то знаходять криволінійні трапеції, перерізом або об’єднанням яких є дана фігура, обчислюють площу кожної з них, і знаходять різницю або суму площ цих криволінійних трапецій. (слайди 14 – 17)
Розв’язання. Розв’язання:
Шукана площа обмежена кривими BCD і BOD. VI. Підсумки уроку Слово викладача На занятті мі розширили наші знання про визначений інтеграл, познайомились з криволінійною трапецією та її площею, що дає нам можливість обчислювати площу любої плоскої фігури, навчилися застосовувати отримані знання для рішення вправ.
Рефлексія. А зараз пригадайте, що Ви очікували на початку уроку і продовжте речення. Що Вам сподобалось на уроці? Що не сподобалось?. VII. Домашнє завдання. №№ ____, ____ Завантажити презентацію до уроку http://matema.at.ua/zastosuvannja_integrala.pptx
з | |
|
Всього коментарів: 0 | |